sâmbătă, 11 septembrie 2010

Fara griji si fara bani ca la ...aproape 16 ani.


Citeam un blog si m-a traznit inspiratia si m-am gandit sa fac ceva creativ gen sa incep sa scriu ceva si cand nu sunt melancolic / deprimat etc.
Toamna anotimpul melancoliei cacatului extrem si etc. dar nu e numai asta .Are si ea partile bune .
Asta apropo de senzatiile nasoale , de remuscari si nervi cand iti dai seama ca viata nu e cum te asteptai.Nu trebuie sa te apuci sa o schimbi , cu cat incerci mai tare de-a dracu n'o sa se schimbe. Trebuie sa te obishnuiesti cu ea si atunci o sa inceapa sa iti mai dea si chestii frumoase ca sa nu iti bagi picioarele in ea.
Multe lucruri frumoase ti se intampla cand te astepti mai putin si atunci te bucuri de ele mai cu pofta.
Mi-am adus aminte de zilele geniale in care stateam pur si simplu si traiam viata cum era ea , nu incercam sa ma opun. O zi in care sa stai si sa te uiti, sa nu te grabesti .sa iesi afara pe nepregatite , sa ai pe cine sa tii in brate, sa pleci de acasa fara sa te intrebe nimeni nimic si sa te intorci cand ai chef. O sa`mi lipseasca zilele astea.

"-Ce te uiti asa ?
-Ce, n-am voie sa ma uit ? Imi plac ochii tai."

Un comentariu: