marți, 7 septembrie 2010

Un kkt. Melancolie...


Stau si ma gandesc cum acum cateva zile era inca vara , calduri insuportabile , aglomeratie , transpiratie , stres. Dintr`o culoare de galben aprins totul s-a transformat in cenusiu. Pestii stau cu burta la soarele care se ascunde in nori , noi stam si ne uitam la ei si asteptam sa se intunece sa incepem o noua zi.Si parca nici asta nu ne lasa sa fim singuri cu intunericul sa gandim in liniste , luminile se aprind si trebuie sa mai rabdam inca cateva ore de agitatie.
De parca asta nu era destul mai incepe si scoala. Ma ia frigu doar daca ma uit pe geam la vremea de afara.Acum o saptamana vroiam sa fie mai rece afara, acum e si nu mai vreau. Inca gandesc ca un copil , sa am tot ce vreau cand vreau unde vreau dar din pacate nu se poate.
Macar am reusit sa fac ceva constructiv din ziua de ieri decat sa stau in casa si sa astept la vremuri mai bune , plimbarea "romantica" din herastrau cu filozofii si probleme care nu si-au gasit raspunsuri mi-a readus amintirea zilelor de toamna in care nu dadeam un shit pe nimic si doar ma distram.

P.S : uite si dedicatie :)) daca tre sa facem compunere ii dau copy paste si gata :)).

Un comentariu:

  1. stii..ar trebui sa ai si un P.P.S in care sa mi multumesti ca te inspir asa mult 8-> si de data asta nu se mai scuza, pt ca m ai lasat ieri sa mor de frig;;) mi a placut partea cu filozofiile:)) pupiii:*. =)

    RăspundețiȘtergere