joi, 11 iunie 2009

Dedicatie :)


- "Fatha" , nu mai postezi nimic pe blog ?
- De ce ? A inceput sa iti placa ?
- Dap . Nu postezi ceva despre mine ?
- Nu.
- Hai "fathaa" te rog.
- Bine.

Deci postu asta e despre "rontzy" , o mai cunoashtetzi k fiind sor`mea. E o tipa cam emo , fitzoasa si rasfatzata si etc etc. dar tot e sormea . Si pe langa faptu k e sormea e si rontzy . Adica baga in ea toata ziua , sta la calculator , iese cu prietenele ei la fel de emo kre incearca toate sa se kopieze unele pe altele , "fericiti cei saraci cu duhul". In rest cand nu sta cu prietenele ei emo , e de treaba.
Ma ajuta deobicei knd am nevoie de ceva si nu ii e lene , oricum nu prea are de ales de multe ori. Alceva nu prea stiu ce sa zic . E foarte sweet cand doarme cu gura deschisa sau sforaie , cu nasul ala mic de porkushor . Imi place sa o stresez si cred ca si ea pe mine. Oricum in general ne intelegem bine in timpu in care stam impreuna , care nu se intampla prea des dar oricum e sormea si chiar daca ma cert cu ea ne impacam imediat.
Si cred ca v-ati plictisit de subiectu sormea deci ... sa trecem mai departe .

Un comentariu:

  1. hey...foarte tare:)) mi-a placut. ti-am citit toate postarile si imi plac mult!:P te pwp:*>:D<

    RăspundețiȘtergere