miercuri, 3 iunie 2009

Ma gandesc , te gandesti , ne gandim oare ?


Ce faci ? E seara , ma duc la computer , il inchid , ma pun in pat , si incep si ma gandesc , ma gandesc ce am pierdut si de ce . Ma gandesc oare de ce am spus toate vorbele alea urate ? Nu meritai . Ma gandesc cum as putea sa schimb tot ce sa intamplat . Nu gasesc nicio solutie .Am nevoie de ajutorul tau. De obicei eram atat de telepati. Ne gandeam unul la altu fara sa vrem . Spuneam aceleasi lucruri in acelasi timp . Acum nu stiu daca te gandesti la mine , eu sigur ma gandesc la tine . Vreau sa fie totul ca inainte , sa stiu ca te gandesti la mine , sa stiu ca ma visezi .
Vreau sa primesc iar mesaje care ma fac sa uit de tot si toate . Vreau sa citesti ce am scris aici si vreau sa te gandesti la mine. Nu cred ca am simtit asa ceva inainte si recunosc inca mai simt si nu mi-e frica. Nu mi-e frica de ce o sa se intample. Merit tot ce mi s-a intamplat si ce o sa mi se intample. Vreau doar sa te simt aproape. Meriti mai mult , si nu cred ca e bine ceea ce faci , dar tu nu ma asculti niciodata asa ca nu ma mai chinui sa iti explic. O sa iti dai seama si singura ca te iubesc si te voi iubi probabil mult timp de acum incolo. Nu vreau sa termin asa. Pare o chestie obisnuita si destul de sentimentala . Poate asa e dar nu pot sa ma dezobisnuiesc . Nu vreau sa ma dezobisnuiesc de tine. Nu mai incerc sa te uit pentru ca imi fac mai mult rau , incerc sa gasesc o modalitate sa fim amandoi fericiti . Daca spui ca ti-a placut de ce nu incerci sa faci ceva ?
Daca stii ca nu iti e mai bine de ce nu incerci nimic ? Poate pentru ca ti-e mai usor asa.
Dar asta nu inseamna ca esti fericita. Poate iti vine mintea la loc si o sa incerci sa te schimbi pentru mine , sau pentru tine macar. Oricum trebuie sa realizezi ca nu o sa iasa nimic bun din ce faci acum si eu o sa am rabdare.
Presupun ca o sa dureze ceva pana o sa citesti tot ce am scris aici , daca o sa citesti vreodata. Eu mi-am facut datoria si am scris acum restul depinde de tine.

Un comentariu: