joi, 4 iunie 2009

Nu stiu...

Hmm ... acum chiar nu stiu ce sa mai scriu. Probabil mi-am epuizat toate resursele pe ziua de azi.O sa ma duc sa ma culc.Sa visez.
Probabil o fata frumoasa ; noi doi , cerul, luna, stelele, o alta zi de scoala , o alta zi in care o sa ma plictisesc sau o sa se intample ceva frumos , nu stiu.
Probabil vreau doar sa ma pun in pat sa ma gandesc , sa visez. Ma simt in largul meu cand e liniste si pot sa fiu doar eu fara sa ma prefac , fara sa ma chinui fara sa am griji , poate doar cat de repede o sa vina timpul sa ma trezesc. Vreau sa te am doar pe tine in minte , vreau sa fim doar noi doi.
Stau si ascult muzica si ma gandesc ce sa scriu in continuare. Nu am nici cea mai vaga idee.
Pentru mine tu esti cea mai importanta , pentru tine eu sunt cineva neinsemnat. Ma simt bine si asa cum sunt acum dar parca imi lipseste ceva , simt nevoia sa fac ceva nebunesc , cum faceam cand eram impreuna. Vreau sa adorm sa treaca timpu mai repede , sa ma trezesc , sa te vad si sa o luam iar de la capat. Acum iar ma intreb de ce ? Nimeni nu cred ca stie raspunsul la intrebarea asta dar eu tot ma intreb. Vrei sa stii de ce inca imi mai pasa ? Pentru ca imi place , imi place de tine , imi plac lucrurile care le faceam impreuna , imi place cat de prost eram.
Am descoperit ca odata ce incep sa scriu prind curaj si las sentimentele si gandurile sa curga ... E ceva normal ?Nu stiu si nu ma intereseaza. Ideea e ca imi place , imi place , imi place.
Multi incearca sa evite scrierile la persoana I pe blog , incearca sa se asemene cu o alta persoana sau sa bata apropouri , poate le e frica de ce vor crede ceilalti cand le vor citi ce au scris ? Poate asta sau poate nu sunt destul de multumiti cu ei insisi.
E ora 12 , o noua zi. O zi in care se vor schimba multe , sper . Iar am ajuns sa sper. Nu face bine.
Am ascultat aceeasi melodie o ora intreaga. Acum mi-am dat seama ca se repeta. Cand ma gandesc , ma desprind de lumea asta , ma duc intr`o lume speciala , facuta doar pentru mine in care pot sa ma gandesc linistit la toate probleme mele. De ce spun toate astea ? Iar nu am nici cea mai vaga idee. Poate doar plictiseala si starea in care ma aflu.
Si acum pentru ca mi-am adus aminte , de ce trebuie sa fie asa ? Ce nu era bine inainte ? De ce am fost atat de prosti , atat de copii ? De ce inca mai suntem ?
Ai putea sa uiti tot ce a fost si sa o iei de la capat ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu