miercuri, 3 iunie 2009

Ma simt bine "sperand"...

Dupa "my last post" ma simt destul de bine si am o stare de fericire sau multumire interioara , vise marete si tot felu de conceptii ... de ce ? Nu stiu.
Ma simt bine ca pot sa sper ... si totusi de ce sa nu sper ? Pare o prostie , stiu . Dar pentru mine e ceva important si o sa continui sa sper pana o sa imi indeplinesc "visul" . E un post pe care vreau sa il vada lumea , poate se va schimba ceva . Sincer , nu cred ca asta se va intampla dar totusi sper ...
Sper ca o sa fie totul asa cum vreau eu , poate nu e cel mai corect lucru dar eu asta vreau ; poate nu imi face bine dar nu pot sa ma lipsesc de acel lucru si iar spre disperarea ta , recunosc nu pot sa traiesc fara acel lucru , si aici nu e vorba de tigari. De ele reusesc sa scap cu ajutorul tau si sunt foarte recunoscator ca esti langa mine cand am nevoie chiar daca ma port cum ma port si iti vorbesc cum iti vorbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu