miercuri, 3 iunie 2009

La moda ...


Postez si eu ca orice om din era asta :) de ce ? pentru ca am un sentiment diferit fata de cum ma simt deobicei ... sau pentru ca asa e la moda ? nu pot sa fac un post despre ziua de azi pentru ca nu are un inteles foarte special :) a fost o zi ca oricare alta :)
M-am trezit am fost la scoala am vorbit cu prietenii nimic important sau diferit :) m-am certat cu cateva persoane ceva obishnuit :) Cine imi citeshte blogu cred ca se simte sau poate nu :) dar chiar nu are importanta ... Nu scriu ca sa ma descarc sau ca sa ma simt la moda ... scriu doar din plictiseala pura si nu sufar din dragoste sau alte motive minore pentru care ar trebui sa scriu :)
Pentru o anumita persoana : Nu imi pasa ... poti sa intelegi ? Nu ma intereseaza ... Nu o sa fie ca inainte si nu vreau sa fie ca inainte chiar nu mi-a pasat niciodata chiar daca asta ti-am zis ... poti sa ma faci mincinos si cum vrei tu ... dar asta e adevaru ; nu imi pasa daca te obisnuiesti cu ideea asta e daca nu sa fii sanatoasa :) si toti care spun ca ma folosesc de ei ... nu poti sa zici ca ma folosesc de cineva ... pur si simplu eu stau cu tine tu cu mine si toata lumea e fericita nu ? dar unii oameni nu pot sa inteleaga acest lucru sau conceptia de posesiune . Nu sunt al nimanui asta ca sa stiti si voi , sunt independent si asa o sa raman cat timp o sa pot sa ma misc pe propriile picioare .
Crezi ca exagerez ? Crezi ce vrei . Ma simt bine si daca stiu ca tu crezi ca am dreptate si daca tu crezi ca nu am dreptate , eu stiu ca am dreptate intotdeauna .
Ramas bun , nu o sa mai fie niciodata la fel , sau probabil nu o sa mai fie deloc , dar "nu imi pare rau oricum " pentru ca nu am pierdut nimic .
Pentru prietenii care ma accepta asa cum sunt , prieteni ... oare ? nu conteaza . Sunt oameni carora nu le pasa, ( ea stie si poate se simte ) mersi pentru ca "ma ierti si ca m-ai iertat si mersi oricum " . Si mersi (altcuiva) pentru ca "ma iubesti fara conditii "
In special mersi ca ma bagi in seama si ca nu ma faci sa imi pierd mintile si poate nu e vina ta , oricum eu te iert si o sa incerc sa am cat mai multa rabdare .
( 3 persoane ) carora le multumesc / probabil nu am facut asta in fata dar va multumesc chiar daca mie frica sa recunosc . Si spre disperarea ta chiar imi pasa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu